1
תני שולחן שנטמא וכו'. מבואר בפנים במאי דפליגי וביארתי במקום אחר מה נ"מ עוד ביניהון:
2
ראו פרושים מטבילין גלגל חמה. ובתוספתא שלהי מכלתין גריס ראו פרושים מטבילין לאור הלבנה והיינו הך לפי טעותם דדרשי תמיד דמנורה כתמיד דשולחן שהוא ביום ובלילה ואם כן אין להטביל המנורה כשם שאי אפשר להטביל גלגל חמה והלבנה אבל האמת אינו כן וכדמייתי בפרקין התם דתני חדא הזהרו שלא תגעו בשלחן ובמנורה ותנא דידן מאי טעמא לא תני מנורה שלחן כתיב ביה תמיד מנורה לא כתיב ביה תמיד וכדפירש רש"י ז"ל דתמיד דכתיב במנורה אינו אלא בלילה ולא היה דולק אלא מערב עד בוקר וכו' וע"ש בתוס' ואין להאריך: