1
אשה ולא גיורת. משמע מהכא דגיורת לכהן מיהת איסור עשה היא וזהו דעת הראב"ד וסייעתי' דמן התורה אסורה לכהן ואין כן דעת הרמב"ם וכבר בארתי לזה בקידושין וביבמות שה דטעמיה דבש"ס דילן דריש להאי מעמיו לדרשה אחריתא וע"ש:
אשה ולא גיורת. משמע מהכא דגיורת לכהן מיהת איסור עשה היא וזהו דעת הראב"ד וסייעתי' דמן התורה אסורה לכהן ואין כן דעת הרמב"ם וכבר בארתי לזה בקידושין וביבמות שה דטעמיה דבש"ס דילן דריש להאי מעמיו לדרשה אחריתא וע"ש: