1
מנחה תמיד: כבר ידענו זה שכל קרבן מסולת נקרא בשם "מנחה". רק הזכיר שם "מנחה" ללמד שדינה ככל המנחות שיביא עמה לבונה. כי במנחת חוטא שאינו מביא לבונה אמר הטעם – "כי חטאת הוא". ובמנחת סוטה - "כי מנחת קנאות הוא". ומה שאמר "תמיד" - אף בשבת ובטומאה – התבאר למעלה (סימן כ). ומ"ש אביי מנחות (דף נ:) הרי הוא כמנחת תמידין – היא לענין דאפייתן דוחה שבת, דלא כק"א. ור"י בנו של ריב"ק (שם דף נא) הרי הוא כמנחת תמידין לענין דצריך ג' לוגין לעשרון - היא ענין אחר. [ומיושב קושית התוס' שם ד"ה תניא].