1
העושה אהל קבוע וכו' לפיכך אין עושין וכו'. פרק תולין (שבת דף קל"ז:) ובהרבה מקומות הכל מודים שאין עושין אהל עראי לכתחלה ביו״ט וא״צ לומר בשבת. ושם (דף קל"ח) מתבאר שהסתירה ג״כ אסורה מדבריהם מההיא דאמר חזינא להו וכו':
2
ומותר להוסיף וכו' כיצד טלית שהיתה פרוסה וכו'. פ' המוצא תפילין (עירובין ק"ב) הנהו דכרי דהוו ליה לרב הונא דביממא בעו טולא ובליליא בעו אוירא אתו לקמיה דרב א"ל זיל כרוך בודיא ושייר בה טפח למחר פרסא עלויה מוסיף על אהל עראי הוא ושפיר דמי: