1
מי שנכנס לביתו של חבירו וכו'. מימרא פ' כל הנשבעין (שבועות דף מ"ו) וגירסתו כגירסת הגאונים ועיקר וכתב הרמב״ן ז״ל שאין דינין אלו אלא בדאיכא ראיה שנראה הכלי הזה ביד זה עתה אבל ליכא ראיה מתוך שיכול לומר החזרתי כי אמר לקוחין הן בידי נאמן וכן דברי רבינו מוכיחין שכתב אבל דברים העשויין להשאיל ולהשכיר וכו' וכבר נתבאר למעלה בפ' שמיני שאין דין זה לדברים העשויין להשאיל ולהשכיר אלא בדאיכא ראיה ודבר מוכרח הוא ולא הזכיר רבינו בכאן טענת אומר גנובין ופ' חמישי מהל' גנבה כתב דין זה כשבעה״ב טוען גנובין מה דינו ושם כתבתי מזה: