1
ואינו נשבע על השאר וכו'. ידוע דהראב"ד ז"ל השיג עליו, דכיון שטענת בעל הבית אינה ודאי איך יתחייב הלה שבועה וכו', והרב המגיד ז"ל הליץ על רבינו ואמר דרבינו סבירא ליה דע"י עדות (העיד) [העד] אפילו בטענת שמא יש לו לישבע והביא דבריו הרב בית יוסף חו"מ סי' שס"ד, אך בסי' צ"ו ד"ה וכתב ר"י הלוי וכו', משמע שגם רבינו בעי שיטעון טענת בריא ואף ע"פ עד אחד, והרב ב"ח שם עיין עליו חלק על דברי הרב המגיד ז"ל, דהרי גם הראב"ד ז"ל סובר כן דגם בטוענו שמא נשבע ע"פ עד אחד, וכתב פירוש אחר עיין עליו.