או שגזל טווי וכו'. הקושי מבואר, דבגמרא אמרו בהיפך צמר ועשאו בגדים בצמר טווי דשינוי דהדר לברייתו הוא, דאי בעי סתר ליה, וכן הקשה הרב לח"מ והניחו בצ"ע, גם הרב ב"י ז"ל בחו"מ סי' ש"ס הקשה כן על רבינו והטור ז"ל שהעתיק כדבריו והניחו בצ"ע, ומה שיש לתמוה עוד על הרב המגיד ז"ל שכתב על דברי רבינו מפורש במימרות דרב פפא ורבא הנזכרות ע"כ, וקשה תרתי, חדא, דשם לא הוזכר דין טוויה ועשאו בגד, ועוד שהוא היפך דברי אביי הנזכרות, והנה מצאתי להרב כנסת הגדולה שם שכתב בשם הגה"ה כת"י דאביי הוא דקאמר הכי, אבל רבא פליג עליה דקאמר חופיא ועבדי שרשורא לא קנה דהדר סתר ליה וכו', ואם איתא לאשמועינן טווי ועשאו בגדים וכל שכן חופיא וכו', גם הרב ב"ח והדרישה כתבו קרוב לזה בסיפא דאביי, ועיין לרש"ל, אמנם דברי כנסת הגדולה מדוקדקים יותר ע"פ דברי הרב המגיד כאמור, דמשמע קצת שגם הוא הבין כן.