1
ואם מתנת שכיב מרע היא וכו'. רבינו לא חילק בין אית בה קנין לאין בה, נראה משום דסבירא ליה דכיון דנפל אתרע חזקתיה, ועיין להרב המגיד ז"ל [בפ"ט הל' כ"ד] דזכיה ומתנה, ומה שכתב הרב המגיד ואח"כ מכר, צריך לומר, מסר, וכן הכי בדפוס "מגדל עוז".
ואם מתנת שכיב מרע היא וכו'. רבינו לא חילק בין אית בה קנין לאין בה, נראה משום דסבירא ליה דכיון דנפל אתרע חזקתיה, ועיין להרב המגיד ז"ל [בפ"ט הל' כ"ד] דזכיה ומתנה, ומה שכתב הרב המגיד ואח"כ מכר, צריך לומר, מסר, וכן הכי בדפוס "מגדל עוז".