1
טעות העכו"ם וכו'. עיין מה שכתב הרב המגיד, ורב כהנא דעביד הכי [ממדת] חסידות ע"כ, לא ידעתי מי הכריחו לפרש כן כי היכי דתקשה על רבינו, דהא רבינו פסק [לקמן דין ה'] וצריך [שיאמר] לו ישראל וכו', ולשון זה משמע דמן הדין קאמר לא ממדת חסידות וצ"ע.
טעות העכו"ם וכו'. עיין מה שכתב הרב המגיד, ורב כהנא דעביד הכי [ממדת] חסידות ע"כ, לא ידעתי מי הכריחו לפרש כן כי היכי דתקשה על רבינו, דהא רבינו פסק [לקמן דין ה'] וצריך [שיאמר] לו ישראל וכו', ולשון זה משמע דמן הדין קאמר לא ממדת חסידות וצ"ע.