וכן אין חולקין עוף כנגד עוף וכו' אין חולקין חזה ושוק כנגד חזה ושוק וכו'. הנה בגמ' איתא יכול לא יחלוקו בקק"ל ופירש"י שלמים כנגד תודה אמנם מדברי רבינו מבואר דס"ל דאין חולקין שלמים כנגד שלמים חזה ושוק כנגד חזה ושוק ואמנם ה"ה בבעלים אין חולקין כנגד זה כנגד זה דהא קק"ל לאו ממונן הוא כדתנן בקידושין דבעלים ג"כ אין מקדשין בחלקן וע"כ ילפינן מהא דאין חולקין קק"ל ג"כ דמקרא דילפינן התם זה יהי' לך מן האש כאש לאכילה בכהנים הוא דכתיב אבל בעלים מנ"ל דלאו ממונו הוא וע"כ מהאי קרא דואם על תודה אלא דלכאורה לא שייך חלוקה בבעלים בבשר דאם יש לו שלמים ולחבירו שלמים ואתי למימר דאסור ליתן שלו לחבירו וחבירו יתן לו את שלו בזה בלא"ה אסור דהא מצוה לבעלים לאכול קרבן ואפשר דאתי למימר דאסור ליתן חלק משלו לחבירו ע"מ שחבירו יתן לו משלו אבל אין זה דומיא דכל חלוקת דברייתא דנותן חלקו בקרבן זה ונוטל חלק חבירו בקרבן אחר אמנם כן מוכח מירושלמי פ"א דמעשר שני דבחלק בעלים נמי פליגי ור"י יליף כל הקדשים מבכור דמקדשין בו אשה ור' יוסי יליף ממעשר בהמה דאין מקדשין בו וכן העלה בס' קרן אורה: