1
הגביהה ונטל לאו דווקא. דמכי אגבהה כו' ומיהא ע"מ ליטול בעינן כו' ול"ד למ"ט דלא בעינן ע"מ לחסרו. אלא בתשמיש בעלמא מחייבינן ליה כו'. עכ"ל תי"ט.
2
ואני אומר כל תשמיש יש בהו חסרון כל דהו. דבלי ואזיל. ואפילו היא גופה. לא מכרעא. כמש"ל בס"ד.
הגביהה ונטל לאו דווקא. דמכי אגבהה כו' ומיהא ע"מ ליטול בעינן כו' ול"ד למ"ט דלא בעינן ע"מ לחסרו. אלא בתשמיש בעלמא מחייבינן ליה כו'. עכ"ל תי"ט.
ואני אומר כל תשמיש יש בהו חסרון כל דהו. דבלי ואזיל. ואפילו היא גופה. לא מכרעא. כמש"ל בס"ד.