1
כדי לאכלן במועד. כ' הריטב"א פי' שעומדים ראויין לאכילה למכור מדלין להשקותן ולא סוף דבר שזה ממש צריך לאכלן דאל"כ פשיטא ע"ש. וכ"מ קצת בגמ' דף י"א בל"ב דרבא דשרי למיצד ולמימלח ועי' בש"ע או"ח סי' תקל"ג ס"ד ומ"ש בזה בש"י רפ"ק דמ"ק:
כדי לאכלן במועד. כ' הריטב"א פי' שעומדים ראויין לאכילה למכור מדלין להשקותן ולא סוף דבר שזה ממש צריך לאכלן דאל"כ פשיטא ע"ש. וכ"מ קצת בגמ' דף י"א בל"ב דרבא דשרי למיצד ולמימלח ועי' בש"ע או"ח סי' תקל"ג ס"ד ומ"ש בזה בש"י רפ"ק דמ"ק: