1
מתני' כל הכשר להצניע. שהוא מין העשוי לצורך האדם:
2
ומצניעין כמוהו. כמות זה כלומר שיש בו שיעור הראוי להצניע:
3
אינו חייב אלא המצניע. אם נעשה חביב לאדם אחד והצניע חייב על הוצאתו אם חזר והוציאו אבל אדם אחר אינו חייב עליו דלגביה לאו מלאכה היא:
מתני' כל הכשר להצניע. שהוא מין העשוי לצורך האדם:
ומצניעין כמוהו. כמות זה כלומר שיש בו שיעור הראוי להצניע:
אינו חייב אלא המצניע. אם נעשה חביב לאדם אחד והצניע חייב על הוצאתו אם חזר והוציאו אבל אדם אחר אינו חייב עליו דלגביה לאו מלאכה היא: