1
מתני' כל שעה שמותר לאכול מאכיל. לדיוקא איצטריך דתידוק הא שעה שאסור לאכול אסור להאכיל:
2
ומוכרו לעכו"ם. אע"פ שיודע שלא יכלה קודם הפסח שאין מצווה לבערו מן העולם:
3
ומותר בהנאתו. בהנאת אפרו אם חרכו באור קודם זמן איסורו:
4
עבר זמנו. כגון בשעה ששית אע"פ שאין איסורו אלא מדרבנן אסור בהנאתו ואם קידש בו אשה אינה מקודשת:
5
ולא יסיק בו תנור וכירים. שאפילו בשע' ביעורו אסור ליהנות ממנו:
6
רי"א אין ביעור חמץ אלא שריפה. בגמרא מפרש טעמא: