1
ואחר שמניפין מולח האימורין להקטירם על גב המזבח כדכתיב גבי שלמים והחזה ושוק נאכלין לכהנים כדכתיב כי את חזה התנופה וגו' נתתי וגו' ושאר השלמים נאכלין לבעלים כדכתיב ובשר זבח תודת שלמיו ביום קרבנו יאכל ואין הכהנים זוכין בחזה ושוק אלא לאחר הקטר' האימורין דכתיב והקטיר הכהן את החלב המזבחה והיה החזה לאהרן ולבניו ואת שוק הימין וגו' למדנו שאינם נאכלים בעוד האימורין למטה מן המזבח וכן הלחם שמניף בתודה ובאיל נזיר והזרוע בשלה נאכלין לכהנים דכתיב בהו קדש הוא לכהן ושאר הלחם עם שאר הבשר נאכל לבעלים כשלמי של תודה דלא נתחדש באיל נזיר אלא זרוע בשלה ולחם וחזה ושוק הם נקראים מורם מתודה וזרוע בשלה עמהם נקראים מורם מאיל נזיר כדאמר'.