1
נתז מן הבגד לבגד שני אין הבגד שני טעון כיבוס דכיון דאיזקוקי איזקוק לבגד ראשון כיבוס אדחי ולא קרינא ביה ראוי להזאה ולא בעי כיבוס האי אחרון. נתז על בגד טמא אינו טעון כיבוס דכיון דנטמא דם בנגיעתו לבגד הוי דם פסול כאלו נטמא קודם לכן ולא בעי כיבוס נתז דם החטאת על הבגד וניתז על דם החטאת דם חולין טעון כיבוס דהא דם חטאת נוגע בבגד ובלוע בו אבל דם חולין תחלה ועליו דם חטאת אינו טעון כיבוס דאינו נבלע בבגד דהא שבע ליה בדם חולין.