צמר ושער הראש דאינו בהפשטה שכבר הותז בשחיטה ועצמות וגידים וקרנים וטלפים כשהן מחוברין מקטירין את הכל וכשפרשו לא יעלו דכתיב את הכל לרבות אלו וכתיב ועשית עולותיך הבשר והדם דמשמע בשר ודם לחוד הא כיצד מחוברין יעלו פרשו לא יעלו וכולן שפקעו מעל המזבח וכן גחלת דלית בהו אלא מצות העלאה בתחלה כדכתיב והקטיר את הכל. אבל איברים שפקעו ויש בהם ממש אפילו אחר חצות הלילה יחזיר דכתיב על מוקדה על המזבח כל הלילה דקאי אעולה דהיינו בשר ודם ואם אין בהם ממש אפילו קודם חצות לא יחזיר דכיון דאין בהם ממש הרי כמו שנשרפו ונעשה מצותן וגחלת הויא כמעוכלת ולית בה מששא נתחרך הבשר ויבש ופקעו קודם חצות יחזיר אחר חצות לא יחזיר דכתוב אחד אומר על מוקדה על המזבח כל הלילה עד הבקר דהיינו הקטרה וכתוב אחד אומר כל הלילה והרים את הדשן ממשמע שנאמר כל הלילה איני יודע שעד הבקר מה תלמוד לומר עד הבקר תן בקר לבקרו של לילה לענין הרמה והכי קאמר לפני הבקר והרים ולא נתן שיעור לדבר ועל כרחך הוא חצות הלילה שמעינן דביבשין תלוי בחצות.