1
כל דבר שאינו קרב אלא ביום כקומץ ולבונה וקטורת ומנחות הנשרפות דהקרבת קרבן נינהו וכתיב ביום צוותו מותר להקריבן עם מבוא השמש כיון שהם מתאכלין כל הלילה דעד צאת הכוכבים יממא הוי כדגלי קרא דעזרא מעלות השחר ועד צאת הכוכבים וכתיב והיה לנו הלילה משמר והיום מלאכה ובזריקה לחוד הוא דאמרינן לעיל דשקעה חמה נפסל דכתיב ביום זבחכם וגו' דמשמע דבעינן יום השחיטה ואינן קרבין בלילה כלל אבל במאי דלא תלי באחרינא ומתעכלין כל הלילה אלא דבעי יום אפילו אחר ששקעה חמה הוי יום.