1
כל הקרבנות אין מקריבין אותם אלא ביום דכתיב ביום צוותו את בני ישראל להקריב את קרבניהם ביום ולא בלילה לפיכך אין שוחטין אלא ביום דאף על גב דשחיטה לאו עבודת כהונה היא דכשרה בישראל אפילו הכי עבודה היא דמחשבה פוסלת בה ובעינן לפני ה' וכתיב בה בשחיטה ביום זבחכם וגו' ואין זורקין אלא ביום השחיטה דכתיב ביום הקריבו את זבחו שתהא הקרבה וזביחה ביום אחד דאי לגופיה איצטריך ללמד זמן אכילת שלמים ביום זביחתו וממחרת נימא קרא ביום זבחכם יאכל וממחרת הקריבו למה לי שמע מינה ביום שאתה זובח אתה מקריב דהיינו זריקה וכיון ששקעה החמה נפסל דהא אינו יום השחיטה.