כמה הוא שיעור נסכים נסכי כבש או כבשה עשרון סלת בלול ברביעית ההין שמן ויין לנסך רביעית ההין וכו' לכבש האחד וכן נסכי העז בין קטן בין גדול בין זכר בין נקבה דכתיב אם כבש יביא קרבנו לחטאת ולעיל מיניה כתיב והביא את קרבנו שעירת עזים כאן הקדים עז לכבש מלמד ששניה' שקולים והכא נמי כתיב בכבשים או בעזים ונסכי רחל אף על פי שהוא גדולה הם אלו אבל נסכי איל הם שני עשרונים סלת בלול בשלישית ההין שמן ויין לנסך שלישית ההין באיל הוא שריבה נסכים ולא ברחל דכתי' או לשה בכבשים לומר דדוקא בכבשים אנו מחלקים בן נסכי כבש לאיל אבל לא בין נסכי כשבה לרחלה ונסכי הפר או העגל בין זכרים בין נקבות שלשה עשרונים סלת בלול בחצי ההין שמן ויין לנסך חצי ההין דכתיב והקריב על בן הבקר מנחה סלת שלשה עשרונים בלול בשמן חצי ההין ויין תקריב לנסך חצי ההין ומדכתיב בן בקר משמע בין עגל בין בקר לא חלק בנסכים וכתיב ככה תעשה לשור האחד מלמד שלא חלקה תורה בין נסכי עגל לנסכי שור.