1
שני שעירי יום הכיפורים ששחטן בחוץ אם עד שלא התודה עליהם חייב כרת על שניהם הואיל וראויים לבא לפני ה' לוידוי אף על פי שהגריל עליהם בעי ליכנס להתודות עליו ואם אחר שהתודה פטור על המשתלח דהא אינו ראוי לבא לפני השם דכתיב בשחוטי חוץ קרבן שומע אני אפילו קדשי בדק הבית שנקראו קרבן דכתיב ונקרב את קרבן ה' תלמוד לומר ואל פתח אהל מועד לא הביאו יצאו קדשי בדק הבית שאינם ראויים לבא יכול שאני מוצא אף שעיר המשתלח תלמוד לומר לה' לרבות שעיר המשתלח כשהוא ראוי ליכנס לפני ה' לוידוי כדאמר' אבל אחר וידוי לא.