1
כל שאין לו חלק בבשר דאינו ראוי לאוכלה אין לו חלק בעורות כדכתיב והכהן המקריב את עולת איש עור העולה אשר הקריבה לכהן לו יהיה פרט לטבול יום ומחוסר כפורים ואונן שאין חולקין אפילו בעורות משום דאינם ראויים להקריב כדילפינן מדכתיב ובא השמש וטהר מכלל דעד השתא הוה כטמא ובמחוסר כפורים כתיב וכפר עליה הכהן וטהרה מכלל דעד השתא היא כטמאה ואונן מדכהן גדול ילפינן דאינו מחלל הדיוט מחלל כדאמ' ובעינן ראוי בשעת זריקת דמים כדכתיב המקריב את דם השלמים וגו' לו תהיה שוק הימין וגו' שיהא טהור משעת זריקה עד שעת שהוקטרו חלבים נטמא אחר זריקה וטבל והרי הוא טהור בשעת הקטר חלבים הוי ספק אי בעינן טהור בשעת זריקה ובשעת הקטר והאיכא או דילמא משעת זריקה עד שעת הקטר וליכא לפיכך אין מוציאין מידו אי תפש דהמוציא מחברו עליו הראיה דבעינן טהור משעת זריקה עד שעת הקטר.