1
כל הראוי לאכילה בשעת הקרבן חולק לאכול וכל שאינו ראוי אף על פי שראוי לעבודה אינו חולק להניח חלקו לערב כטבול יום ומחוסר כפורים ואונן דאף על פי שהם כהנים ראויים לעבוד השתא מיהא לא חזו ולהכי אין חולקין לערב כל שאינו ראוי לאכול אינו ראוי לעבוד חוץ מכ"ג האונן שמקריב ואינו אוכל דכתיב ביה לאביו ולאמו לא יטמא ומן המקדש לא יצא אינו צריך לצאת מן המקדש ביום מיתת אביו ואמו שעבודתו אינה מחוללת הא הדיוט שלא יצא חלל וכל שאינו ראוי לעבוד אינו חולק כדאמרינן חוץ מבעל מום כדרבי ליה לעיל מקראי.