1
אין הקטן חולק אפילו בקדשים קלים אף על פי שמותר לאכול אפילו קדשי קדשים דמדמעטיה קרא מחלוקה בקדשי קדשים דכתיב איש כאחיו מכלל דאכיל אבל בעל מום אפילו נולד במום קבוע חולק ואוכל דכתיב לחם אלהיו מקדשי הקדשים ולא תימא קדשי קדשים דוקא דהותרו לזר שאכל משה מבשר המלואים אלא אפילו קדשים קלים שלא מצינו זר אוכל בהם חולק לכך כתיב ומן הקדשים יאכל דהיינו קדשים קלים מצינו שאוכל שחולק מנין ת"ל כל זכר בכהנים יאכל לרבות בעל מום כדאמר' לעיל וא"כ בעל מום מעקרו משום דהדר כתיב כל זכר בחטאת לרבות אפילו מום מעקרו והדר כתיב באשם כל זכר לרבות בעל מום עובר מהו דתימא כיון דאית ליה היתרא למחר לא אכיל עד דמיתקן כי טמא דלא אכיל עד דמיתקן קמ"ל ואם הוא טמא הא אמרן לעיל דאפילו תם אינו חולק לאכול לערב כהן גדול אוכל שלא בחלוקה אלא נוטל כל מה שרוצה כדכתיב יאכלו אהרן ובניו.