1
מן התורה נראה דיכולין לבשל הנאכל ליום ולילה עם הנאכל לב' ימים ולילה ויאכל הכל ביום ולילה והנאכל בעזרה עם הנאכל בכל העיר ויאכל הכל בעזרה מפני שבולע זה מזה וכ"ש השוין בזמן ובמקום שמתבשלין זה עם זה אפילו מדרבנן. חתיכה של קדשי קדשים או של פגול ונותר שנתבשלה עם חתיכות אחרות של חולין אסורות לזרים ומותרות לכהנים דאפילו פגול ונותר אין איסורן על הכהנים חמור הרבה ולכך מותר להם לאכול מה שבלוע מהם דטעם האיסור בטל בגוף המותר מדאוריתא ונראה דמן התורה הוה מותר לזר נמי אי איכא רוב בהתר לבטל טעם האיסור בשר קדשי קדשים או קלים כבשר תאוה נאכל הכל לטהורים דאף על גב דקדשי קדשים אסירי לזרים אפילו טהורים כיון דיש בהם כדי ביטול אי מדאוריתא אי מדרבנן שרו.