1
ומותר לאכול הקדשים בכל מאכל אחר של חולין אפילו הכהנים אוכלים חלקם בכל מאכל כיון שאוכלין הכל בזמן אכילת הקדשים ומשנים באכילתם לאוכלם צלויים שלוקים ומבושלים דכתיב למשחה לך נתתים למשחה מתרגמינן לרבו והיינו לגדולה כדרך שהמלכים אוכלים ולתת לתוכן אפילו תבלי תרומה מדאוריתא כיון שאוכל הקדשים בזמנן ועושה מהעצמות כל כלים שירצה דכיון דבשר מותר כ"ש עצמות ומשום דקשה דאיכא למימר דלא התיר הכתוב אלא בשר הראוי לאכילה פירשו דכתיב באשם לו יהיה יתירא לומר דעצמות נמי יהיו לו לכל מה שירצה ומינה ילפינן לכל קרבנות בהיקשא דזאת התורה לעולה וגו' מה אשם עצמותיו מותרים אף כל עצמותיו מותרים. היתה להם אכילה מועטת אוכלין עמה חולין ותרומות כדי שתהא נאכלת על השבע דרך גדולה ואכילה גסה לא הויא אכילה כדאמר' ביום כיפור.