1
התמידין אינן מעכבין את המוספין ולא המוספין את התמידין כדילפינן לכולהו כבשים דלא מעכבי אהדדי ולא מוספין מעכבין אהדדי כדאמרן ולא תמידין אהדדי כדילפינן מקרא דיחזקאל דכתיב בראש חודש ששה כבשים בני שנה ובתורה כתי' שבעה ואינם צריכין להקריב השאר למחר דכיון דעבר יומו בטל קרבנו כדכתיב שנים ליום לכל יום והא עבר וכתיב זאת עולת חדש בחדשו שאם עבר יומו בטל קרבנו ושוב אין לו תשלומין וגבי שבת כתיב נמי בשבתו. לא מצאו אלא שני כבשים אם יקריבו אותן למוסף היום אין להם תמידין למחר הוי ספק אי תמידין עדיפי שכן תדיר או דילמא מוספין עדיפי שכן מקודשים קודם תמידין דמוספין יקרבו היום ותמידין לא יקרבו היום עד למחר: