דשון מזבח הפנימי הוא בכלי קדש כדשון מזבח החיצון ומניחו במקום דשון של מזבח החיצון אצל מזבח רחוק מן הכבש ג' טפחים מקום המוראה והנוצה דכתיב והסיר את מראתו בנוצתה וגו' אל מקום הדשן אם אינו ענין למכתב אל מקום הדשן לדישון מזבח החיצון דהא כתיב ביה דשן אחר דכתיב והרים את הדשן תנהו ענין אל מקום הדשן לדשון מזבח הפנימי והמנורה דאי תימא אידי ואידי למזבח החיצון ולקבוע לו מקום שתהא השלכת מוראת העוף אצל המזבח קדמה לימא קרא אצל המזבח קדמה וממילא ידענא דהיינו מקום הדשן דיליף אצל אצל מושמו אצל המזבח אלא מדאיצטריך למיכתב הדשן ש"מ בדשון מזבח הפנימי מיירי ודשון המנורה אתיא מרבויי דה"א דהדשן. ומי שזכה בקטרת לוקח כלי מלא קטרת מחזיק חצי מנה דבכלי בעינן שיתקדש קודם שיקטיר ובמחתה מביא גחלים ממערכה שניה כדילפינן לעיל מדכתיב ביה ולקח מלא המחתה גחלי אש מעל המזבח מלפני ה' דהיינו מערכה שנייה שהיא נגד פתח ההיכל: