1
כתיב ושם דרך וכו' לר"ע פריך דתנן כדרך שאין מקלקלין בר"ה כך לא יתקנו ומקשי והכתי' ושם דרך ואמרו בהגדה דמסקלי דרכים ומתקנן עליהם נא' ושם דרך ואיך אר"ע שלא יתקנו בר"ה ואפיסקא דמתני' קאי ומשני שאני הכא דסופו להתקלקל מפני שהוא עפר סופו להתפזר ולהתפרד. ומאי דמייתי דאר"ל הוא סיעתא לשם דרך והגירסא הנכונה פה דאר"ל סמוך לשם דרך. ואח"ך התירוץ שגיא וכו'. (אמר המעתיק חי"דא ולי א"צ לזה אלא גרסי' אר"ל וכו' והביאו אגב זה וק"ל).