1
שעות מונין לקדשים וכו'. בפ' שני דזבחים (דף כ״ה:) ובפרק על אלו מומין (בכורות דף ל״ט:) זאת אומרת שעות פוסלות בקדשים. ופירש״י דשנה האמורה בקדשים אמרינן בפרק יוצא דופן דאין מונין לה מתשרי כשאר ראשי שנים אלא מיום שנולד מעת לעת בשנה הבאה וילפינן לה מקראי דכתיב בהו בן שנתו שנתו שלו ולא של מנין העולם ואשמועינן הכא דלא תימא מיום ליום הוא דבעינן ולא משעה לשעה [אלא אף משעה לשעה] שאם נולד בניסן בי״ד בט' שעות ושחטו לשנה הבאה בי״ד בניסן בט' שעות אסור לזרוק דמו בעשירית שכבר עברה שנתו: