1
היו משקים טמאים וכו'. שם.
2
ומ"ש ואם היה כלב וכו'. שם וכראב"י דמשנתו קב ונקי.
3
ומ"ש נמצא בבצק וכו'. שם.
4
ומ״ש במה דברים אמורים כשהיו המשקים צלולים וכו'. ס״פ עשרה יוחסין (קידושין דף פ' ע״ב) אמר ר״י ב״ל לא שאנו אלא במשקים לבנים וכו' ופירושו וכו'. ורבינו מפרש דר״י לא מפליג אלא בין צלולים לעכורים דצלולים אפילו אדומים הם נבלעים בבצק ואינם ניכרים ועכורים אפילו לבנים הם ניכרים ומאי דאמר פירושו לא שמע היינו לומר דלצלולים קרו לבנים ולעכורים קרו אדומים: