1
האירוס והקיסוס וכו'. משנה בפרק ה'. והראב"ד כתב אמר אברהם נ"ל טעות הוא זה והעיקר כך הוא וכו'. כוונתו להשיג על רבינו ורצה להגיה המשנה מהתוספתא ורבינו תופס לשון המשנה עיקר ועוד דלשון התוספתא יכול להתפרש כלשון המשנה.
2
ומה שכתב רבינו שהקינרס מקדש בכרם משנה ספ"ה. ובספרי הדפוס כתוב הקנבוס וטעות סופר הוא דהא עיקר כלאים דאורייתא הוי קנבוס ולוף ודומיהם וכן מפורש בראש הפרק ומאי קמשמע לן ועוד דשבקיה ללוף בר זוגיה הלכך לא גרסי' אלא הקינדס וכן מצאתי בספר מוגה. ופירש קינרס קארד"ו בלעז.
3
ומה שכתב שצמר גפן מקדש בכרם היינו דלא כרבי מאיר בפרק ז'.
4
ומה שכתב וכן כל מיני דשאים וכו'. ירושלמי בסוף פרק חמישי:
5
ופול המצרי מין זרעים הוא ואינו מקדש. בתוספתא פרק שלישי:
6
הקנים והורד וכו' עד לכל דבר. ירושלמי פרק ה':