א
קטן שנולד כשהוא מהול וכו'. כבר כתבתי בפרק זה שדעת רבינו לפסוק כרבי אלעזר הקפר דאמר לא נחלקו בית שמאי וב"ה על נולד כשהוא מהול שצריך להטיף ממנו דם ברית על מה נחלקו לחלל עליו את השבת שבית שמאי אומרים מחללין ובית הלל אומרים אין מחללין וידוע דהלכה כבית הלל:
ב
ומה שכתב ומי שנולד בחדש השמיני וכו'. יתבאר בסמוך בס"ד:
ג
ויוצא דופן ואנדרוגינוס ומי שיש לו שתי ערלות. כבר נתבאר בפרק זה איש איש במקומו ופרק רבי אליעזר דמילה (שבת קל״ד קל״ה) פליגי רבנן ורבי יהודה באנדרוגינוס ופסק רבינו כתנא קמא: