1
(י-יא) מותר לפדות ההקדשות בזה"ז לכתחלה אפילו בפרוטה וכו' עד הרי הוא כמטלטלין בא"י ותנתן לכהנים. הכל בסוף פרק ז' דערכין (דף כ"ח כ"ט):
2
וכתב הראב"ד שאין שדה החרמים נוהגת אלא בזמן שהיובל נוהג. א"א יש מי שסובר מה שאמרו וכו':
(י-יא) מותר לפדות ההקדשות בזה"ז לכתחלה אפילו בפרוטה וכו' עד הרי הוא כמטלטלין בא"י ותנתן לכהנים. הכל בסוף פרק ז' דערכין (דף כ"ח כ"ט):
וכתב הראב"ד שאין שדה החרמים נוהגת אלא בזמן שהיובל נוהג. א"א יש מי שסובר מה שאמרו וכו':