ו) ותחלה יאמר למנצח על הגיתית לבני קורח מזמור עד סופו. ואח"כ פ' התמיד ופיטום הקט' מן אתה הוא וכו' עד וכשנים קדמוניות אשרי יושבי ביתך וכו' תהלה לדוד וכו' כמ"ש בסידורים. ואח"כ לשם יחוד וכו' הרני בא להתפלל תפלת מנחה שתיקן יצחק אע"ה לתקן את שורשה במקום עליון. ויהי נועם וכו' קדיש עמידה. חזרה. וידוי. נפ"א. קדיש תתק' למנצח בנגינות וכו' קדיש. יהא שלמא עלינו לשבח וכו' על כן נקוה לך וכו' עד אחד ושמו אחד. ואח"כ אומרים פסוק ויאמר אם שמוע וכו' ואל ישנה מזה הסדר ואפי' אם היה הזמן דחוק כי מעשה באחד ירא שמים שהיה פעם אחד הזמן דחוק ולא אמר למנצח ופ' התמיד וכו' אלא רק התחיל לומר לשם יחוד וכו' והתפלל י"ח ובאותה הלילה הוכיחו אותו בחלום לאמר מדוע העולם מתפללים תפלה שלמה ואתה חסרה וע"כ כל אדם יש ליזהר בזה. ועיין לקמן סימן רל"ד אות ג' ולעיל סימן קל"ב אות י"א ואות י"ג ואות י"ד ודע הסדר שכתבנו כאן: