אמר כי האשה שהיא אשת חיל לא תפתח פיה בדברי הבל וסכלות רק תפתח פיה בדברי חכמה או יאמר שהיא לא תצעק ולא תשמיע בחוץ קולה עד שתפער פיה לבלי חוק רק כשהיא פותחת פיה לדבר היא פותחת פיה בחכמה גדולה וכשהיא מדברת תמצא על לשונה תורת חסד כלומר שהיא לא תורה רק דבר של חסד או ירמוז אל התורה ממש שכלה חסד.
ועל דרך נסתרו יאמר כי הנפש המשתדלת להגיע אל ההצלחה היא נזהרת ממותרי הדבור ולא תדבר כי אם בדבר חכמה או במה שמביא אל החכמה ותשתוק משאר מותרי הדבור. או רמז במלת חכמה החכמה האלהית הנקראת חכמה סתם בזה הספר ואמר כי היא לומדת ומשתדלת להשיג החכמה האלהית וגם תחזיק בתורת השם ית' ותשמור מצוותיה עם החכמה האלהית ביודעה כי אי אפשר לאדם להגיע אל ההצלחה מבלעדי שמירת התורה מפני שהמצוות המעשיות כאשר ביארנו הם השרשים אשר בהם יתקיימו הדיעות והכוונות וקרא תורת השם ית' תורת חסד מפני שכלה היא חסד מה' ית' כי כל מה שצונו בה היא תועלתינו בעולם הזה לטוב לנו כל הימים ולחיותינו החיים הנצחיים בעולם הנשמות ומרוב חסד השם ית' עלינו נתן לנו תורת אמת ולחיי עולם נטעה בתוכינו.