אמר כי בעת שימשלו הרשעים על בני אדם יסתרו האנשים הצדיקים ובאבוד הרשעים ירבו הצדיקים כלומר יגדלו הצדיקים במעלה. ויש מפרשים בקום רשעים עצתי היא שיסתר האדם אמנם לא יעזור זה הפירוש סוף הפסוק. ואפשר שקרא הרשעים הכחות החמריות ואמר כי כשימשלו הכחות החמריות בגוף האדם יסתר השכל שהוא עצמות האדם ולא יראו פעולותיו הטובות ובאבוד החמריות בעת שיכניעם האדם ולא יניחם על רהבם רק שיעבידם אל השכל כפי המכוון או שיתקררו הכחות השכליות ותראינה פעולותיהם הנכבדות.
ואפשר שרמז בקום רשעים יסתר אדם שבעת ממשלת הכוכבים המזיקים צריך אדם שיסתר על הדרך שפירשנו בפסוק ערום ראה רעה ונסתר. ובאבדם כלומר אחרי שתסור ממשלתם יהיו הכוכבים המורים טובה והצלחה רבים וזה דבר מבואר כי הכוכבים הרעים הם שבתי ומאדים וכאלו בא לומר דרך עצה שיסתר האדם ויניח פעולותיו בעת ממשלת הכוכבים המזיקים שהם מעט מהרבה כי אחרי שתסור ממשלתם ירבו למשול כוכבים מורים על הצלחה וטובה.