1
אמר כי כמו שלא יוכר הצרור והוא שבר קטן משברי כלי חרס דומה לאומרו משיר צרורות. במקום מרגמה והוא כנוס גדול מאבנים נגזר מן רגום אותו באבנים. כן לא יוכר הכבוד שיתן האדם אל הכסיל כי הוא אינו ראוי לכבוד רק לקלון ולחרפה ולפיכך אמר כעמידת צרור האבן במרגמה והוא קבוץ גדול מאבנים כן עמידת הכבוד בכסיל שלא יוכר בו.
2
או יאמר כמו שיצרור האדם אבן טובה וישליך אותה במקום מרגמה והוא מקום האבנים שהם אבני הבנין שהאבן ההיא למעלתה אינה עומדת במקומה והיא מדרכה לעמוד במקום נכבד ולא במרגמה כן הענין במי שנותן כבוד לכסיל כי הכבוד לא יעמוד במקומו כי מקומו הוא באנשי החכמה ולכן מי שיתן כבוד אל הכסיל הוא דומה בפעולתו למשליך האבן היקרה במקום אבני הבנין.