1
אמר כי בהסרת הסיגים והם הזיופים מן הכסף עד שישאר הכסף נקי וצרוף יצא הכלי הנעשה ממנו מתחת ידי הצורף על שלמות עניינו ותקונו כפי מה שכוון הצורף ממנו ולא יחטיא כוונתו. וכן בהסרת הרשעים שהם הסיגים והזיופים מהמין האנושי מתחת יד מלכות המלך אז תלך הנהגת המלך על השלימות ויכון בצדק כסאו כי הרשעים הם סבת השחתת המלכות ולכן כמו שראוי שיוסרו הסיגים מן הכסף ויצרפו בכור כן ראוי למלך שיצרף הרשעים ויכריתם ממלכותו.
2
ואפשר שקרא רשע המלך זקן וכסיל ואמר כי בעת שיכניעהו האדם ויעבידהו אל השכל שהוא המלך הנמשח בשמן משחת קודש אז תהיה תכלית המלך הזה הולך על השלמות.