1
יאמר לפי פשוטו כי בעת שיחטא האדם אל האלהים ויענש בעבור אותו החטא כבוד אלהים הוא להסתיר הדבר ההוא ולהעלימו על הדרך שצותה התורה לא תלין נבלתו על העץ כי קבור תקברנו ביום ההוא. צותה תורה שלא נלין נבלתו על העץ כדי שלא יהיה עמדו על העץ סבה לשאול למה נתלה זה ויהיה מענה כי בירך ה' ית' כי הוא דבר מגונה ומבהיל לעלות על לב שיהיה אדם בעולם שיעלה בלבו לחטוא חטא כזה.
2
וכבוד מלכים חקור דבר ר"ל כי מלך בשר ודם שדרך בני אדם לקללם בסתר או ברמז כבודם הוא לחקור הדבר כדי ליראם ולבהלם מעשות כזה.