אמר שאין ראוי לו לאדם שישיג אחורנית וישנה הגבול הקדמון אשר גבלו קדמונים. וכן אין ראוי לו לאדם לפרוץ הגדרים ולשנות המנהגות והתורות שתקנו הראשונים לעשות סייג לתורה וכן בלמדו החכמות ילמד אותם על הסדר ועל הדרך אשר סדרו גדולי המעלה ולא יהרוס לחכמת האלהית מבלתי הקדימו הצעותיה על הסדר כי בענין זה יהיה בטוח מן המכשול וההריסה.
ואפשר שזה הפסוק יש לו דבקות עם הפסוק שלפניו ולאחריו והוא שאמר אל תהי בתוקעי כף בעורבים משאות כי אם אין לך לשלם יקחו משכבך ואם ירדת מממונך בעבור שתקעת לזר כפך וערבת לרעיך לא תסיג גבול קדמון שבינך ובין רעך להוסיף על ממונך רק השתדל לקנות הון בחריצותך כי החריצות יקנה מן ההון והוא שאמר חזית איש מהיר במלאכתו לפני מלכים יתיצב. ואחרי שהזכיר לפני מלכים יתיצב אמר אם תתיצב לפני מלכים בעבור היותך מהיר במלאכתך ותשב לאכל לחם לפניו בין תבין אשר לפניך. ואמר אחר זה אל תיגע להעשיר כי הממון יאבד לשעתו וסמך אל זה אל תלחם את לחם רע עין כלומ' כמו שהזהרתיך מאכול לפני המושל רק דרך מוסר כן אזהירך שלא תאכל כלל כל עיקר לחם רע עין.