אמר כי המלך שהוא חכם הוא יודע בחכמתו כי הרשעים אינם מתעסקים ביישובו של עולם ואין העולם נשחת בהשחתתם אכן באבדם רנה ושמחה. ולכן הוא מזרה אותם כלומר מפזר אותם לכל רוח ומגרשם מפניו וגם הם יברחו מפניו ביודעם שאם יבואו תחת רשותו אחת דינם להמית. וישב עליהם אופן כלומר הוא מגלגל עליהם סבות להתגולל עליהם ולהתנפל עליהם וישיב פעולתם אל חיקם.
ובא להעיר כי אם זה בחוק מלך בשר ודם כשיהיה חכם כל שכן וכל שכן מלך מלכי המלכים הקב"ה שהוא מזרה הרשעים וישיב עליהם אונם וברעתם יצמיתם. ואפשר שרמז בפסוק הזה כי הרשעים הם מגורשים מלפני ה' ית' מסולקים מהשגחתו הפך מן ואשימה עיני עליו. ואמרו וישב עליהם אופן כלומר שהניחם תחת מקרה ותחת תנועת הגלגלים שהם כאשר יהיה האופן בתוך האופן.
ואפשר שזה הפסוק דבק עם הפסוק שאחריו. ואמ' כי המלך כשיהיה חכם וכל שכן האל ית' הוא מזרה הרשעים ומשיב עליהם האופן כי נר ה' שהיא נשמת המלך הנז' היא חופשת כל חדרי בטנם של רשעים וביודעו רשעם הוא מזרה אותם והוא עושה חסד ואמת לעולם בהיותו מזרה הרשעים ומדרך האמת והחסד שיצרו המלך וסעד בחסד כסאו.