אמר כי הזבח שיביאו הרשעים לכפרת עונם הוא דבר נתעב אצל ה' ית' כי המכוון מן האדם שלא יחטא ואם יחטא יביא קרבן על תנאים והרשעים לא יכוונו בענין הזבח הכוונה המכוונת ממנו והוא לסמוך ידיו עליו להראות שהוא עומד במקומו ושהראוי היה שישחט הוא וינותח וישרף הוא. ויזרק דמו בעבור חטאו אשר חטא אלמלי רחמי ה' ית' אשר לקח ממנו תמורה שישפך דם הבהמה תחת דמו. ותשרף גוף הבהמה תחת היותו הוא הראוי לשריפה. גם צותה התורה שיעמוד על קרבנו כדי שבראיית המעשה אשר יעשה בגוף הבהמה יכנע לבבו הערל ויבכה לפני אלהיו ויתחנן לו ויקבל עליו שלא ישוב עוד לרשעו והרשעים לא יכוונו זה בזבח שיביאהו רק יהיה קרבנם ומעשיהם מצות אנשים מלומדה ולפיכך זבחם הוא תועבה.
ותפלת ישרים רצונו ר"ל לא די שהזבח שיביאו הישרים הוא לרצון לםניו ית' אלא שתפלתם היא רצויה לפניו ית' וזה שהם ישאו לבבם אל כפים אל אל בשמים ישוו כוונת לבם עם דברי פיהם לא כאשר יעשו הסכלים יכרעו בתפלתם ולבם בל עמם יבקשו טרפם מה' ית' בשפתותיהם ולבם לא נכון עמם.