1
אמר כי שפתי החכמים יפזרו וישפיעו הדעת מכל צד ומכל פנה כמעין הנובע ומימיו מתפזרין לכל צד. או יזרו מענין זר זהב כלומר ישימו גבול של דעת בכל הדברים או שהוא משל אל עשיית הגדרים בדעת מורכבים מסוג והבדל על דרך הראוי. או יאמר כי שפתי החכמים יכתירו הדעת ויפארוהו וישימו עטרת מהלל בראשו והוא שיחבבוהו אצל האנשים כאמרם ז"ל פלוני שלמד תורה ראיתם כמה הגונים מעשיו. אמנם לב כסילים לא כן כלומר לא ידעו לעשות זה ולא יעשוהו. או תהיה מלת כן כמו כן בנות צלפחד דוברות שהוא הנפרד מן אם כנים אתם. ואומר כי לב כסילים והוא שכלם אינו נכון ואמתי.