אמר כי האדם שהוא הולך לעולם בדרך רשע לא יכון כלומר לא יהיה מצבו קיים ונאמן רק יהיה רעוע. אמנם הצדיקים ששרשם פתוח אל מי החכמה והתורה לא ימוט שרשם כי הם על יתד תקועה במקום נאמן. ואומר כי הרשעים יהיו נודדים וגולים בחייהם ובמותם ואמר על נפשותם ואת נפש אויביך יקלענה בתוך כף הקלע שהוא משל נשוא על הנפש המקצרת הנודדת מעולמה גולה וסורה ואל המקדש לא תבא. אמנם הצדיקים לא ימוטו בעולם הזה כי לא יזיקו ולא יוזקו מצורף אל זה שהשגחת ה' ית' דביקה בהם בחייהם ובמותם תהיינה נפשותם קיימות לעולמי עולמים ונהנות מזיו שכינה.
ואפשר שזה הפסוק דבק עם הבא אחריו ואומר כי שורש צדיקים בל ימוט בעבור שיקחו להם אשת חיל בת טובים שהיא להם לעטרת תפארת ולא יכון אדם ברשע כי לא יבחרו אשת חיל להעמיד ממנה זרע כשר רק יקח אשה מבישה יולדיה ובעלה ובניה שהיא כרקב בעצמותיו. ולכן סמך אחריו מחשבות צדיקים משפט והרשעים יקחו להם אשה מבישה כי תחבולות רשעים מרמה.