1
בא. אמר כי מיד שיבא הזדון והוא האיש בעל זדונות מיד בא הקלון כלומר הקלון נמשך עמו ודבק בו בכל ענייניו כי כל השתדלותו ועסקו לא יהיו רק בדברים שהם קלון לעושיהם כגון פעולות החוש המשוש אשר הוא חרפה לנו מפני שנשתתף בו עם שאר הבעלי חיים. וזדון הוא שם התואר כמו איש מדון שעניינו איש מדה.
2
ואת צנועים חכמה ר"ל ובבוא הצנועים והם הפרושים ובעלי המוסר אשר זדו מתאותם תבוא החכמה עמהם כי היא נמשכת עמהם ואין להם מעמד רק עם החכמה. ובאה מלת ואת במקום ועם כלו' ועם הצנועים תבוא החכמה בבואם תבוא ועמהם תמצא.
3
גם אפשר שיהיה זדון שם ולא תואר כמו בזדון דברו הנביא ואומר החכם כי האנשים השלמים והצנועים למעלתם יקרה שהאנשים יזיקו אליהם בזדון ולפעמים יכלימום ועם כל זה לא יניחו חכמתם רק עם כל ההיזק והקלון שיסבלו הצנועים תמצא עמהם. ופירוש ואת צנועים ועם.