1
כעבור סופה. אמר כי הרשע החומס נפשו וזולתו אעפ' שיגדל עניינו בעת מן העתים סופו שיאבד ויכרת לשעתו ופתע ישבר ואין מרפה ויהיה שברו במהירות וקלות ואיננו כמו שיעבור רוח סופה ואיננו. אמנם הצדיק הוא יסוד עולם כלומ' קיים כיסוד עולמי והענין שיהיה קיים הוא וזרעו בעולם הזה ונפשו תהיה קיימת כקיום המלאכים הקדושים.
2
ובעבור שהזכיר מגורת רשע היא תבאנו פירש דבריו ואמר כעבור סופה ואין רשע ותאות צדיק יתן ה' ית' בענין שיהיה יסוד עולם.