מוליך ומביא וכו'. עיין בתוס' מנחות ס"ב א' ד"ה כדי וכו' שכתבו דשמא לא היה עושה כן רק בתנופה דשתי הלחם דשבועות יעו"ש ומדברי רבינו לא משמע כן רק דבכל תנופות היה עושה כן וכ"מ בתו"כ פט"ז יעו"ש היטיב (וע"ע בתוס' סוכה ל"ז ב' ד"ה כדי וכו') וכ"מ בספרי נשא פיסקא ל"ז יעו"ש וע"ע תוספתא מנחות פ"ז יעו"ש היטיב.
מן הלחם וכו'. הא דלחמי תודה טעונין תנופה עם החזה והשוק עיין מנחות ס"ב א' וכל מקום שיש לחם לחם למעלה ואע"ג דאיתא התם היכא א"ר פפא במלואים אין הכוונה דרק במלואים דינא הכי ולא בשאר דברים הטעונים לחם רק הכי קבעי היכא מצינו דניבעי לחם למעלה ע"ז אמר דבמלואים אשכחן הני (וברש"י שם נ"ל כי ט"ס הוא וכצ"ל היכא אשכחן לחם למעלה) וכן משמע מדברי מרן. ובאיל נזיר מבואר בתורה דמניף הלחם עם החזה והשוק יעו"ש היטיב וע"ע בתוספתא דמנחות שם יעו"ש היטיב (וע"ע רש"י שם פ"א א')
אחד מעשרה וכו'. עיין מנחות ע"ו א' ע"ז ב' ופ"א א' ועוד דוכתי טובי.