1
לא יהי' וכו'. עיי"ש בזבחים ס"ד ב' דקאי על כה"ג אבל בשאר כהנים לא שייך זה ועיין בתמיד פ"ז מ"ג ברע"ב ובתוס' יו"ט שם ובפ"ו מהל' תמידין ומוספין ה"ו יבואר עוד אי"ה מזה. וכהתימי לדבר בפרק זה אעיר דבר אחד בסוגייא דריש מנחות ב' ב' דמקשה התם דאם מלק עולה לשם חטאת תרצה יעו"ש היטיב ואמאי לא קאמר טעמא משום דעולה טעון הבדלה משא"כ חטאת ועיי"ש בתוס' ד"ה זריקה וכו' וע"ע שם תוס' ג' א' ד"ה ומיעבר וכו' יעו"ש היטיב.