1
לא היו וכו'. עיין תמיד פ"ד ל"א א' ועיי"ש במפרש (ודבריו צריכים תיקון שמגומגמין הם יעו"ש היטב).
2
ואם היו וכו'. מרן לא הערה מקורו. ואולי י"ל שמקום התליה על הננסים ואם היו תולין ג"כ את השוורים לא יספיקו הננסים לזה עיין לעיל פ"ה מהל' בית הבחירה הי"ז יעו"ש היטיב. ועיין לקמן פ"ט ה"ו.
3
ומפשיט עד וכו'. הכל שם בתמיד בפ"ד ל"א א' יעו"ש היטיב עד סוף ההלכה ונותנן לאחר הכל שם. וכתב הגר"א שם וז"ל הגיע לחזה וכו' משום דכתיב והפשיט וכו' מנתח וכו' ואמר בתו"כ והפשיט וכו' ואח"כ מנתח (הובא לעיל ס"ק ב') וכתיב הנתחים הראש והכרעים ש"מ דראש וכרעים אינן בכלל הנתחים משום דקודם גמר הפשט נחתכים וגם שכן יפה להפשיט עכ"ל.
4
ונותנו על וכו'. שם בתמיד וביומא כ"ו א' ובחולין כ"ז ב' ובתו"כ ויקרא פ"ו פרשה ד' יעו"ש.